And America Continues to Show it's True Colors. . .

snichols1973

Well-Known Member
Joined
Sep 17, 2012
Messages
1,011
Reaction score
624
Jag vet att jag har sagt det här förut, men fortfarande ... Jag tror att du alltid har varit lite orättvis med honom. Ja, vi var alla överens om att vara oenig, men det är inte bra att du inte säkerhetskopierar dina källor mycket bra och hans problem med dig har alltid varit baserat på det. Återigen tror jag verkligen att du är en cool kille, men det här är något jag ogillar och en av de saker jag tycker om honom. Och jag menar, kom igen, har du sett några av hans senaste inlägg? Han är inte lika censurerad, han kan ha en anständig diskussion.
Beslutet att lämna var hans och hans ensamma.
It either looks like the Swedish Chef took over the forum, or the Jonathan Winters episode where almost everyone starts speaking mock Swedish...:hungry: :confused:
 

Muppet Master

Well-Known Member
Joined
Jan 14, 2014
Messages
2,742
Reaction score
1,560
Wish I could be more active on this thread & forum in general.

Anyways, looks like Roy Moore is definitely winning the election. Really sucks that some would rather vote for a pedophile than a Democrat.
 

Censored

Well-Known Member
Joined
Jul 27, 2003
Messages
2,437
Reaction score
557
But, until this thread is officially closed by the admin, anyone is still allowed to post here.
 

snichols1973

Well-Known Member
Joined
Sep 17, 2012
Messages
1,011
Reaction score
624
Jag vet att jag har sagt det här förut, men fortfarande ... Jag tror att du alltid har varit lite orättvis med honom. Ja, vi var alla överens om att vara oenig, men det är inte bra att du inte säkerhetskopierar dina källor mycket bra och hans problem med dig har alltid varit baserat på det. Återigen tror jag verkligen att du är en cool kille, men det här är något jag ogillar och en av de saker jag tycker om honom. Och jag menar, kom igen, har du sett några av hans senaste inlägg? Han är inte lika censurerad, han kan ha en anständig diskussion.
Beslutet att lämna var hans och hans ensamma.
Uh... translation, anyone? Are there any Chefs out there that can translate Swedish to English? :hungry: :confused:
 

snichols1973

Well-Known Member
Joined
Sep 17, 2012
Messages
1,011
Reaction score
624
Jag vet att jag har sagt det här förut, men fortfarande ... Jag tror att du alltid har varit lite orättvis med honom. Ja, vi var alla överens om att vara oenig, men det är inte bra att du inte säkerhetskopierar dina källor mycket bra och hans problem med dig har alltid varit baserat på det. Återigen tror jag verkligen att du är en cool kille, men det här är något jag ogillar och en av de saker jag tycker om honom. Och jag menar, kom igen, har du sett några av hans senaste inlägg? Han är inte lika censurerad, han kan ha en anständig diskussion.
Translation courtesy of Google Translate: I know I've said this before, but still ... I think you've always been a little unfair with him. Yes, we all agreed to be disagreeable, but it's not good that you do not back up your sources very well and his problems with you have always been based on it. Again, I really think you're a cool guy, but this is something I dislike and one of the things I like about him. And I mean, come on, have you seen any of his latest posts? He is not as censored, he can have a decent discussion.


Beslutet att lämna var hans och hans ensamma.
Translation: The decision to leave was his and his lone one (his alone?).

Du bör försöka använda Google Translate.
Translated: You should try to use Google Translate.

Noted and done.

Translated (from English to Swedish): Noterat och gjort.
 
Last edited:
Top