1. Welcome to the Muppet Central Forum!
    You are viewing our forum as a guest. Join our free community to post topics and start private conversations. Please contact us if you need help with registration or your account login.

  2. Sesame Street Season 45
    Sesame Street's 45th season officially begins Monday September 15. After you see the new episodes, post here and let us know your thoughts.

  3. "Muppets Most Wanted" Fan Reactions
    After you see "Muppets Most Wanted", read fan reactions and let us know your thoughts on the Muppets eighth theatrical film.

Halloween is just around the corner

Discussion in 'General Discussion' started by Sgt Floyd, Oct 1, 2007.

  1. ZootyCutie

    ZootyCutie Member

    Yes! I love it when Halloween comes around! I'm being Spitz the cat from the WarioWare seires. You will not belive how easy it is to find a blue jumpsuit. :D
  2. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    ...or I could go the Adam Sandler route...

    (puts a plastic drinking cup on head)

    Hey! I'm crazy cup-head! I have a cup on the top of my head! Isn't that bizarre? Now gimme some candy!
  3. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    Alex, you thought I looked like Dane Cook before I posted my pics. Is that a compliment?:eek:
  4. Sgt Floyd

    Sgt Floyd Well-Known Member

    Oh boy oh boy oh boy! On halloween night, I am going to introduce my friend to the great OZZY OSBOURNE! Tehe, We have a really loud sound system in our car. And its just a standard system, but the bass is BOOMING! Ok, Getting of subject. I am planning on blasting my ozzy cd so all the world can hear. I mean, I'm being a werewolf, its only appropriate I blast bark at the moon, right? ;) So yeah, thats my plan for halloween. Allthough, I dont know how much my aunt will like that
  5. Beakerfan

    Beakerfan Active Member

    Definetly.
  6. anytimepally

    anytimepally Active Member

    ooh.. you're right.. but I'll have all night, so I can do both!
  7. Sgt Floyd

    Sgt Floyd Well-Known Member

    hey, this is the longest thread I ever made, lol
  8. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    Sorry, is this a response to my last post about D.C.?:) There are three ziffels in a row, lol!

    I'm sorry I don't look like him.:( Hate to burst your bubble like that!
  9. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    Congrats!

    Woo-hoo!

    (throws confetti and blows noisemaker)

    :)
  10. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    Well, if it's gonna be a long night, may I suggest (in addition to the first two...)

    Don't Fear the Ripper - Blue Oyster Cult*

    Red Right Hand - Nick Cave

    Psycho Killer - Talking Heads

    and just for laughs, to close your set:

    They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa! - Napoleon XIV

    *for this one, you can have Saucy Jack accompany himself on cowbell.
  11. Sgt Floyd

    Sgt Floyd Well-Known Member

    OOOO! DO bark at the moon! Or electric funeral, or iron man, or crazy train, or Mr crawley or mmmmmm! *gets jumped on and finds tape covering mouth*
  12. Beakerfan

    Beakerfan Active Member

    Haha! Yes, that was in response to your post. And you didn't burst my bubble!
  13. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    Lol, okay, thanks! I feel much better now!:)
  14. BeakerSqueedom

    BeakerSqueedom Active Member

    ...Dude, why did I not think of this before?
    I could be Adolf Hitler.

    Dude, I am AFRAID of Jack The Ripper.

    D:

    Actually...

    NO!

    I officially shall go as a Pimpette.
    With a ring that spells "Bigmomma"

    XD LOL!
  15. Beakerfan

    Beakerfan Active Member

    Hitler.... not a good idea! In my city you would most definetly get beaten up. (please don't do it)

    Pimpette? Haha! That could be quite funny!

    Course, I thought you already knew who you were going as? Or, maybe I was confused about who that was? (I dare not say it, lest the mention of his name have a poor effect on you)
  16. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    I...er...nice quote...:confused:
  17. BeakerSqueedom

    BeakerSqueedom Active Member

    I'm not that dumb to go as Adolf.
    :p I'd beat muhself up were I him!

    Yes, a pimpette. Officially.
    Me no want Beetlejuice nemore.
  18. BeakerSqueedom

    BeakerSqueedom Active Member

    O_O

    Gee...thanks Slug <3
  19. BeakerSqueedom

    BeakerSqueedom Active Member

    I did know what costume I was to go in (NOT MJ! :) ) but I get indecisive.
    I just realized what you were asking me about.
    Dun spear mee!
  20. Winslow Leach

    Winslow Leach Active Member

    Heehee...nah, never let anyone tell you to "get over" one of your idols, living or dead! As long as he or she has fans, he or she will never die!:)


Share This Page

Visit the Sesame Street Store Today!